Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-30

Ny vecka med nya möjligheter


Hej och godmorgon vänner!

Bilden är en arkivbild från igår, ni tror väl ändå inte att jag äter fika till frukost..?!

Ja, nu är vi här igen. Måndag morgon och en ny vecka ligger framför oss. Precis som dom senaste veckorna så tror jag att det kommer att vara en ganska så händelserik vecka för egen del. Ser fram emot det!
Förra veckan så fick jag ihop hela 15 timmar och 47 miunter träning. Denna månad har jag nu tränat 40 timmar och 6 minuter, vilket är mycket för mig och då är månaden inte över än. Kollar jag bakåt i träningskalendern så har jag inte tränat så där mycket på en vecka sedan första helgen i augusti 2015. Ja, bortsett från när jag kört Festive 500 då förstås. Så det har blivit mycket träning, bra träning och jag känner att jag är på gång med cyklingen.

Jag är ju en sådan där som blir bra av mycket träning, ingenting unikt. Men att bara köra korta monarkpass är inte helt optimalt för egen del och nu när jag ibland har möjlighet att köra distans så tror jag att jag kan utvecklas av det. Vi får väl se i sommar!

Nu är det dags att åka till jobbet, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar