Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-21

Lördagsskoj


Hej och god eftermiddag!

Hur har ni det idag? Här är det bra och det blev precis väldigt tyst här hemma då barnen åkt till sin mor. Ebbah och jag var ner på stan under förmiddagen och fick lite kvalitetstid tillsammans. Gick i några butiker, shoppade lite och snackade strunt.

Sedan åkte vi hem, lagade hjulpasta med Falukorv och åt till lunch. Efter maten så har jag städat hela huset, skönt att få det rent och fint igen.

Har slängt på min gamla Silva-lampa på hjälmen och tänkte bege mig ut på ett distanspass nu.

Tänkte kolla om det finns några skoterspår och om dom är i åkbart skick, kan bli riktigt skoj faktiskt! Planen är att ta mig ut till Österå för att ta spåren därifrån till Bjursås och sedan vidare någonstans. Passet kan bli precis hur långt och härligt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar