Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-11

Gröt och två tröttingar till frukost

Morgonstund på Gamla Grycksbovägen.

Hej och god morgon!

Här är vi vakna men inte så mycket mer än så. Jag tror att samtliga i huset är lite trötta idag. Jag valde ändå att lägga mig istället för att träna i natt, tur det med tanke på hur det känns nu.

Dagen gick i ett igår, som dom allra flesta dagarna. Stressade hem efter jobbet för att hinna hämta barnen i tid och hade dåligt samvete för att jag kom i sista stund. När jag kom hem så var Jonte Stark där och vi fick växla några ord innan det var dags för middag. Efter middagen så agerade jag flytthjälp igen och sen var det läggdags för Frida. Vi har ju slutat med hennes spjälsäng här hemma och hon har nu insett att man kan kliva upp ur sängen både på kvällen och natten. Så igår fick hon lägga sig fyra gånger. Lika bra att ta den striden direkt så hon lär sig att man ska ligga kvar. Nu på morgonen fick hon massa beröm för att hon legat kvar i sin nya, stora, säng. I kväll kanske hon bara behöver läggas tre gånger...

Nu är det dags att sätta barnen i bilen och åka iväg. Ska träna ikväll men vet inte riktigt vad, har ni något förslag?

1 kommentar:

  1. Jag ska köra det här idag så det tycker jag du också kan göra.

    Uppvärmning 15min, sen 6st 70:20 intervaller, vila 5min och avsluta med en 6 min på samma watt som du kör dina fyror. Nedvarvning 10min.

    /Matthias

    SvaraRadera