Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-11

Cyklistbiffar

Hej och godkväll!

Kollade Jon Olssons senaste vlog lite tidigare i kväll och kände väl att jag också skulle vilja kunna gå in i en fotoaffär och bara shoppa loss. Svårt att veta om det var spontanshopping, planerat eller kanske till och med i samarbete med butiken. Men jag fick ändå lite lätta önskemål om att kunna göra likadant...

Jag kanske ska börja vlogga..?

Istället för att leva något glamouröst glidarliv så har jag idag både agerat flyttkarl och ätit cyklistbiffar:
Cyklistbiffar med lingonsylt. Also known as blodpudding med lingonsylt. Tre paket för femton kronor på Willys, både billigt och bra!

Frida har ju slutat med spjälsängen, igår fick jag lägga henne fyra gånger men i kväll krävdes bara två försök. Det går snabbt framåt om man jobbar målmedvetet och med vettiga metoder. Jag har ännu inte tränat, men väl lagt tre barn. Matthias Wengelin kommenterade morgonens blogginlägg, berättade vad han skulle köra och han tyckte att jag också skulle köra likadant. Kanske provar det då, alltid kul med något nytt.

Ute snöar det riktigt mycket, hoppas att det kommer mycket snö så det blir vitt ute och skidspåren kan bli bättre.
Snöfall genom vindrutan.

Nä, det är dags att träna nu. Missa inte att läsa här på bloggen även imorgon för att se vad det blev och hur det gick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar