Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-20

Äntligen fredag!


Godmorgon!

Ni som har den goda smaken att följa mig via Twitter vet att jag brukar hälsa främst ekorren godmorgon men här om dagen var det haren och idag ett rådjur. Älskar att jag bor så att jag har naturen runt om mig!

Mådde faktiskt rätt risigt igår kväll men några timmars sömn har hjälpt så nu ska jag till jobbet. Har bara varit så sjukt trött denna morgon, alltså riktigt besvärligt trött. Men nu lär jag åka och snart stämplar jag ut för helg. Äntligen fredag!

Det blir tacos, fredagsmys med barnen och kanske lite träning också. Hur ser din fredag ut?

2 kommentarer:

  1. Morgonintervaller,jobb,handboll och fredagsmys med frun,god mat och dryck :-)

    SvaraRadera