Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-18

3x20 min testcykel

Hej och godkväll!

Har lyckats släpa mig igenom ett pass med 3x20 minuter i kväll. Riktigt gött faktiskt, speciellt gött då med att få till den där tredje tjugan som ger mig totalt 60 minuters intervalltid. Precis vad jag behövde och riktigt skönt för självförtroendet att grisa sig igenom ett pass så.
Snittet blev 289 Monarkwatt vilket kanske inte är vad jag hoppades på men ändå helt okej. Extra stolt är jag över att jag vågade gå ner lite i effekt för att ta mig igenom passet istället för att göra som jag brukar och bara köra tills jag dör.

Kollade på Lidingöloppet 2015 idag, skrev ju lite tidigare idag om just Lidingöloppet MTB så jag tyckte det var en passande video att kika på.


Anledningen till T-shirten är att jag fick håll i andra intervallen och tog på mig tröjan för att skydda magen från den kalla luften som fläkten blåste på mig.

2 kommentarer:

  1. Tjena hur mäter du medelwatt under intervallerna på testcykeln?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Jag tar motståndet i kilo gånger snittkadensen.

      Radera