Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-01

The Winter Ride Adventure - för varenda unge


Hej och god kväll, kära vänner!

Jag bloggade ju lite igår om att Linda höll på med ett projekt. Idag publicerade hon info om det. Hon ska nämligen cykla från Bjärred och hit till Falun under julhelgen. För att samla in pengar till UNICEF och utmana sig själv på samma gång. Så här skriver hon själv om det hela:

"Nu mina vänner är det dags att äntligen få berätta om det cykeläventyr och den insamling till UNICEF som har planerats de sista månaderna. Den 25/12 klockan 04:00 kommer jag att sätta mig på cykeln för att i ett sträck trampa de närmare 70 milen till Falun. Dels för att samla in pengar till UNICEF, men också för att testa var min fysiska och mentala gräns går. Att cykla så långt, när det är mörkt 16 timmar per dygn och där kylan kan komma att vara en avgörande faktor, är en riktig utmaning. Varje dag fram till start kommer ni kunna följa uppladdningen här och på Instagram. Det är mycket som skall klaffa under ett äventyr som detta. Så snälla, sprid gärna detta vidare, följ mitt äventyr, men framförallt ge ett bidrag till UNICEF.

SMS:a KÄMPA 3752 till 72900 så skänker du 50 kr direkt till UNICEF och insamlingen."


Eftersom hon fyller år idag så kan ni väl passa på att skänka en slant till UNICEF och hennes insamling redan nu? SMS:a KÄMPA 3752 till 72900 så skänker du 50:-. Om du vill läsa på lite mer, eller skänka ett annat belopp, så finns mer info på insamlingssidan: https://unicef.se/egna-insamlingar/3752-the-winter-ride-adventure-for-varenda-unge

3 kommentarer:

  1. Grymt initiativ av Linda! Applåder och heja!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Awesome, vilken grej, vilken tjej! Jag pangade iväg en slant till insamlingen :)

    SvaraRadera