Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-25

Post jul


Hej och god dag!

Bilden ovan är inte från idag, utan en arkivbild från gårdagens cykling. Eftersom jag cyklade knappt sex mil igår och inte kan cykla något idag så återstår det för mig att cykla minst 73.4 km per dag dom återstående dagarna. Alltså typ tre timmar om dagen. Inga problem om jag bara skulle vara barnfri alla dagar, men det är jag ju inte. Så det blir lite jakt ändå och några längre pass om detta med Festive500 ska gå ihop. Det borde ändå kunna gå, men planer ändras osv. Jag har ju klarat det alla år hittills, så det borde gå även i år, även om det kanske får bli några obekväma tider.

Idag är jag riktigt trött. Beror säkert på att julstressen liksom är förbi och jag slappnar av lite mer. Sov ändå över åtta timmar i natt, så det kan jag inte klaga på. Frida är lite snorig och hostig, hoppas det inte är det som hoppar över till mig... Idag ska jag kanske ut till någon affär med barnen, eventuellt köpa någon julklapp till mig själv. Men det är kanske bara elektronikaffärerna som har öppet på juldagen...?

Just nu är Linda på väg uppåt i landet på sin cykel. Starka vindar, lång cykling och mycket mörker. Men imorgon kommer hon hit!

Fick ni några fina julklappar och är det något som ni fortfarande vill ha?

2 kommentarer:

  1. Har beställt lite cykeldelar som jag inte fick 😁

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag är SUPER stolt över min vän Linda och tycker hon gör ett FANTASTISKT jobb för alla barnen i världen. Så jag vill göra reklam för henne: hennes insamling finner du här: https://goo.gl/tGgsJV (sms nu 50 sek för barnen) och här finns hennes Instagram där du kan följa hennes cykling. https://www.instagram.com/linda_tufvesson/ Heja Linda!!!

    SvaraRadera