Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-30

Ny runda, inte lika bra ben och mer slit

Hej vänner!

Sitter här framför På Spåret, äter glass och dricker vin. Försöker bli människa igen efter dagens runda. Hade inte riktigt lika bra ben som igår och mycket mer vind, så det blev rätt slitsamt. Dessutom stack jag ju ut vid lunch, utan att ha ätit just lunch. Så mina ben är rätt tomma just nu men Linda bjöd på mat direkt vid hemkomst, så det trillar nog ner i benen lagom till svintidigt imorgon bitti. 

Skrapade ihop 119 kilometer idag och har alltså lika mycket kvar imorgon om jag ska klara av det där Rapha Festive 500. Borde inte vara några problem även med slitna ben. Enda motståndet blir egentligen att jag lär vara klar till typ klockan 12 eftersom mina barn anländer vid lunch. Det blir tidig uppstigning imorgon med andra ord...

Detta var för övrigt första gången sedan 16:e juli som jag tränade längre än fem timmar, det finns förbättringspotential på flera fronter. 

Vika Strand.

Glad kille.

Svängig väg.

Härligt ljus ner mot Dalvik.

Mörkret hann lägga sig innan jag kom hem. Rätt långt innan jag kom hem faktiskt.

Rundan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar