Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-16

Mötesfredag med skidavslutning


Hej vänner!

Idag körde vi ett fyra timmar långt möte med kommuner, landsting, Region Dalarna och trafikföretagen gällande trafikförsörjningsplan 2018.

Men det är nog inte ni så intresserade av, så jag kan väl berätta att jag ska träna ikväll också. Skidor blir det faktiskt i min lilla jakt på alternativa träningstimmar (eller träningstimmar överhuvudtaget...). Imorgon återställer jag nog ordningen med ett pass på cykeln igen. Någon måtta får det ju lov att vara och det är nog klokt att återställa muskulaturen så snart som möjligt.

Glass är inte godis och godis har jag varit utan i 39 dagar nu. Trots att godiskorg efter godiskorg levereras till arbetsplatsen i dessa juletider. Ett rätt korkat beslut från min sida det här med att sluta äta godis, tur att säsongen snart är här igen så jag kan äta godis med gott samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar