Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-05

Mörkret

Bild från Instagram.


Planen för kvällen var att köra 2x20 minuter och det fixade jag. Körde sedan åtta minuter extra innan jag konstaterade att jag var bentrött och energilåg, kunde liksom inte pressa mer. Tränade ju supersent igår, åt ingen frukost i morse, åt visserligen lunch men det var ju kring lunch det och sedan så tränade jag i kväll. Det gick inte snabbt på slutet och nu har jag frusit i en och en halv timme efteråt.

Fick i alla fall till två tjugor som jag tyckte var ett steg i rätt riktning. Det kändes ju i alla fall som om det gick framåt när jag trampade och det är ju inte helt fel. Det var liksom som om benen kommit på hur tramprörelsen ska genomföras igen.

Startar veckan med 100 träningsminuter och imorgon tänkte jag få ihop minst lika mycket till.

Nu ska jag försöka göra lite nytta. Vi hörs, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar