Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-03

Långsömn, pangfrukost, cykeltur och cyclocross live


Godmorgon vänner!

Igår gick jag och la mig tidigt. Emily blev nog förvånad när jag sa att jag skulle lägga mig där strax före tio. Men sen slocknade jag och sov till för inte allt för länge sedan. Säg att det blev tio timmar plus minus ett antal minuter. Verkligen välbehövligt då jag är och har varit konstant trött i ungefär hur länge som helst nu. Hade kunnat sova någon timme mer också säkert om det inte var för att jag vaknade kissnödig.

Nu äter jag en pangfrukost med fokus på socker och gluten. Hoppas på så vis få lite liv i farbror igen för nu ska jag ut på en cykeltur med Linda. Det blir nog en lugn tur runt sjön Runn.

Lindas projekt; The Winter Ride Adventure - för varenda unge, har redan skrapat ihop 1450:- och då är det typ tre veckor kvar till det hela börjar på riktigt. Om ni vill hänga med på resan så postar hon varje dag något på Instagram inför cyklingen, kika här om ni är intresserade: https://www.instagram.com/linda_tufvesson/

Idag kan man (troligtvis) se cyclocross live, det är Superprestige från belgiska Spa-Francorchamps som visas. Testa att hitta en livestream här eller här. Damerna startar 13:40 och herrarna 15:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar