Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-14

Den Öijerska sjukstugan


Hej hej!

Sitter här vid köksbordet med tre av barnen. Utöver att jag har varit sänkt ett par dagar så fick jag idag åka och hämta Filip från skolan och när jag hämtade Frida från dagis så fick jag veta att hon hade haft bajsfest. Dessutom så hade Emily fått någon blödning i foten igår så typ halva foten är blå.
Det går bra nu.

Fick hem ett signerat exemplar av Erik Wickströms bok, Smart Konditionsträning, med posten idag. Boken riktar in sig mot motionären som vill bli bättre men utan att lägga mer tid på träning. Den tar dessutom upp ett flertal olika idrotter.
Kanske är det en pik?

Tidigare idag så gick jag in på min Facebook-sida via mobilen, där står det att jag är en idrottare och när jag såg det började jag skratta inombords. För jag känner mig just nu inte som någon idrottare. Idag så skottade jag lite på gården men orkade inte slutföra jobbet då krafterna tog slut. Spenderade sedan ett par timmar i soffan...

Slut som artist, helt enkelt. Men, snart så vänder det!

1 kommentar:

  1. Den där boken tror jag är riktigt intressant! läs och utvärdera lite, jag är i köpartankar :-)

    SvaraRadera