Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-10-09

Några bilder från Högströmska CX-pokalen

Hej och godmorgon kära vänner!

Nu är frukosten uppäten och jag ska visa Linda några guldkorn (långa backar...) här i närområdet. Siktar på en långrunda så vi lär sticka ut ganska snart då eftermiddagen redan är bokad. Tänkte bara dela med mig av några av gårdagens mobilbilder. Med betoning på NÅGRA. För jag tog ca: fyrtiotusenmiljarder bilder igår. Blev så till mig av att vara på cykeltävling. Alltid lika kul.

Nåväl, här kommer åtta utvalda:

Den här sista bilden på Fabian Birgersson gjorde ju lite ont att uppleva och då måste det givetvis ha varit sju resor värre för Fabian. Tajmingen på bilden blev i alla fall bra... Fabian fick en hjärnskakning och fick spendera natten på Falu lasarett för observation. Jag hoppas du återhämtar dig snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar