Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-10-05

Kalldusch

Fin morgon, om än något kall. -1 C visade termometern hemma.

Hej vänner!

Cyklade till jobbet i mörker idag, härliga tider. Kom fram till jobbet och skulle duscha bara för att upptäcka att varmvattnet (fortfarande) inte fungerade. Det var något rör som gick sönder i huset i måndags, men jag trodde nog att det skulle fungera idag. Fel hade jag... En kalldusch är väl i och för sig också ett bra sätt att få en uppfriskande start på dagen.

Jag kommer sälja av en del cykelrelaterade saker som jag äger, hör av er om ni behöver något som jag kanske har i någon låda någonstans. Annars kan ni hålla koll på min Facebook-sida där jag kommer lägga ut en del.

30.4 km/h på 79% av max är väl ändå helt okej? Det är ju ändå kuperat här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar