Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-10-18

Hemcykling

Haj haj!

Sitter nu nöjd och lite varm(igen) efter att ha cyklat hem från jobbet i ett blött, kallt och grått landskap. Ändå så fullt av färg med dom gröna barrskogarna och gula löven på träden. Det är så vackert nu, trots att vädret mest bjuder på grått.

Linda kom till jobbet i eftermiddags, hämtade upp mig för min hemcykling och hon hade fått cykla i regnväder. Det avtog till duggregn lagom till vi skulle cykla hem så det var ändå hanterbart för mig, men Linda var genomblöt och kall. I och med hemcyklingen så har jag nu tränat 12 minuter mer i oktober än jag gjorde under hela september. Om 415 minuter så passerar jag också augusti månads träningsmängd. Borde väl kunna gå. Det blir ju någonstans kring 60 minuter imorgon bitti också då jag ska cykla till jobbet.
Turen idag gick med ganska exakt samma sträckning som när jag körde hem från jobbet i söndags. Via backen vid Källslätten alltså. Både Linda och jag blev ganska trötta idag, hon hade ju cyklat ca: 7 mil idag innan hon kom till mitt jobb. Jag har väl inget direkt att skylla på men blev ändå väldigt energilåg på slutet. Nu har vi fått i oss lite god mat och elden värmer upp både huset och oss som befinner oss i det. Så nu känns det rätt gött igen.

Vill passa på att tacka er för alla dom frågor jag fick på morgonens inlägg gällande vinterträning. Ska ta med mig dom in i inlägget om just vinterträning sedan.

Ingen köpte mitt kit med Continental-kläder, så nu har jag sänkt priset. Passa på att köpa! Så här många fina cykelkläder får ni inte för det här priset någon annanstans:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar