Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-10-16

En fyra med flås hem från jobbet

Hej och god kväll, kära cykelvänner!

Nu har jag landat i sängen efter att ha varit ute och styrt upp både dagens och morgondagens träning. Har nämligen tagit bilen till jobbet och sedan cyklat hem. Detta gör att jag kan cykla till jobbet imorgon bitti och ändå kunna ta bilen hem på eftermiddagen. Ibland gäller det att pussla lite för att få till dom där passen. Passade dessutom på att ta med mig fyra ombyten till jobbet, så jag ska slippa pendla med ryggsäck mer än nödvändigt.

När jag cyklade hem ikväll så tog jag en liten omväg och släppte loss det jag hade i grusvägsbacken nära Källslätten. Det blev ansträngning av lungorna i fyra minuter och en sekund idag, min tredje bästa tid enligt Strava.

Dagen har annars bestått av ca: 100 timmar städning, handling och tvätt här hemma. Roligare saker finns det ju att göra och blogga om. Nu är det dags för mig att natta här, uppstigning om sex timmar och 40 minuter. Vi hörs!


Livspussel.

Clown.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar