Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-10-03

En bättre söndagstur

Hej och godmorgon!

Dags för farbror att cykla till jobbet, men först ett blogginlägg. Var ju ut på långpass igår och det var ju helt underbart. Tyvärr märktes det ganska omgående att benen inte var på topp och som grädde på moset så fick jag lite senare också upptäcka att om man inte kört distans på två månader så kan det bli jobbigt att cykla långt. Efter bara tre timmar så hade jag ätit upp båda mina bars och efter typ tre och tio så var benen slut...
Dom sista 85 minuterna blev därför något plågsamma och jag fick korta ner och styra om den planerade rutten bara för att ta mig hem så snabbt som möjligt. Men innan dess så var det fint och jag åkte på stigar som jag aldrig åkt på förr. Tog med ett gäng rejäla backar i rundan också, det gav väl benen en del stryk förstås.

Nåväl, skönt med ett långpass i fint väder och extra kul att cykla lite nytt. Det blev några bilder också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar