Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-15

Tränade jag?


Nej.
Jag har inte tränat. Råkade vara vaken alldeles för länge i natt och fick väl lov att sova så länge som möjligt idag. Det riskerar alltså att bli tre dagars vila och det är ju inte optimalt.

Idag är det torsdag och det innebär ridning med Ebbah.

Idag är faktiskt ingen vanlig torsdag utan idag ska huset värderas. Mycket ska man få vara med om och idag så ska en människa sätta ett pris på huset och det priset kan avgöra huruvida jag får råd att behålla huset på egen hand eller ej. Så Ronya vill ju att huset ska vara värt så mycket som möjligt för det tjänar hon på och jag vill ju helst inte att det ska vara värt för mycket för då kanske jag inte kan köpa ut henne. Men samtidigt så vill jag ju att Ronya ska få loss en slant för att eventuellt köpa ett nytt boende eller åtminstone få en bra ekonomi.
Knepigt det där och en riktigt spännande eftermiddag väntar.

2 kommentarer:

  1. Träna får vi göra någon annan dag. Inte varit ombytt sedan långlopps-SM, men tänker att det kommer fler dagar där man kanske får tillfälle till lite träning!

    SvaraRadera
  2. Var i samma sits, mitt råd är att ta in mer än 1 mäklare. Så tar man ett snittpris på mäklarnas estimerade värde

    SvaraRadera