Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-14

Ny dag, nya möjligheter!

Hej och godmorgon cykelvänner!

Igår körde jag ju Cykelvasan och sent på kvällen så publicerade jag ett blogginlägg om Cykelvasan, läs det! Sedan jag skrev det där inlägget så har jag fått ta del av några bilder på mig:
Dessa har jag fått från Eva Önnemar och fler bilder från Cykelvasan kommer under dagen att dyka upp på MTBfoto.se.

Niclas Brus har lagt 82 bilder från Cykelvasan i ett album på Facebook här.

Om ni vet var det finns mer bilder från Cykelvasan så tipsa gärna mig!

I morse när jag vaknade så noterade jag den näst lägsta vikten sedan jag började registrera min vikt i slutet på 2012. Endast slagen med ett hekto från en januarimorgon i år. Bra vätskedeff efter gårdagen, lär väl gå upp ett kilo eller två det närmsta dygnet...

Här hemma så har vi ätit frukost, kollat lite på TV och fixat här hemma. Nu ska jag ta småtjejerna på en promenad till affären och Filip har fått hit en kompis. Let the söndag begin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar