Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-01

Tävling: Vinn produkter från Powerbar!


Hej vänner!

Det var länge sedan jag hade någon tävling i bloggen och jag blev så glad över att Powerbar la upp min bild på deras Instagram-konto idag. Så vi kör en enkel liten tävling där jag tävlar ut lite av dom Powerbar-produkterna som jag själv använder. Fyra stycken Powergel och en Performance Smoothie samt en cykelflaska som också den kommer från Powerbar.

Powerbar är inte inblandade i denna tävling, dom har inte bett mig arrangera en tävling och dom vet ännu inte om det... Det här gör jag på egen hand och hoppas att allt faller ut väl.

Svara bara på följande fråga i ett mejl till mig (henrikoijer@gmail.com), så har du chansen att vinna:
Hur många kcal innehåller en förpackning Powerbar Performance Smoothie Banan/Blåbär?

Regler och villkor för denna tävling:
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 den 2:a mars 2016, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.