Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-03

Ett stabilt ostabilt pass


Tjena!

Körde ettor inatt. Svinjobbigt, givetvis. Som det alltid är. Trots att jag bara kör tio stycken så gör det så förbannat ont i kroppen att det verkligen känns att det blir träning av det ändå. Gick ut stenhårt men kontrollerat, om man nu kan göra det i ettor. Mitt rekord är en snittkadens i dom tio intervallerna på 95.1 (med 5 kilos motstånd), igår hade jag 95 när det var dags för den sista. 96 i kadens där skulle innebära tangerat rekord men jösses så stum jag var. Landade på 89 istället. Det är kanske mitt tredje bästa pass någonsin på 10x1 minut, så helt kattskit var det ju inte.
Hela passet hittar ni här: https://connect.garmin.com/modern/activity/1037387294

Idag är det vitt av nysnö och det ska bli soligt och fint. Vinter! Frida och jag ska ut och försöka fånga några solstrålar. Vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar