Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-08-12

Video från hela Finnmarksturen!

Hej och god morgon cykelvänner!

Nu är filmen klar, exporterad och ute på YouTube. Äntligen... Om ni kollar in filmen så skulle jag bli glad om ni ville hjälpa mig med en sak. Att ni på YouTube kommenterar det här filmklippet med tidpunkter för eventuella highlights. Jag tänkte göra det själv, men det tar ju en del tid och om ni ändå tittar och tycker något är värt att tipsa andra om att se så gör det. Ange tiden i x:xx:xx så brukar det bli en länk till just den tiden ni anger.

Denna film från Finnmarksturen kan ses i 1080p HD, passa på! Jag tar givetvis tacksamt emot synpunkter på innehållet och den data som visas. Vill ni se mer, vill ni se mindre data, är färgerna bra och funkar placeringen?

Sist men inte minst, prenumerera gärna på min kanal, gilla videoklippen om ni gillar dom och förgyll gärna min tillvaro genom att kommentera dom om ni har någon åsikt kring dom. För att enklast börja prenumerera på min YouTube-kanal så klickar ni bara på denna länk: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=OijerHenrik

Om ni bara vill se vurpan på bilden så kan ni börja kika vid 2:15:30. Ber om ursäkt för att synkningen med puls, hastighet å så ligger någon sekund fel där, men jag gör inte om filmen (igen..) för detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar