Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-08-08

Väckningspass

Hej vänner!

Körde mitt väckningspass och det kändes väl helt okej ändå. Hade två intervaller i det timmen långa passet. En uppför Norlingberg (jag bor bara 11 minuter från den härliga backen!) och en i slakmotan på Gamla fruns väg. Körde med mina Garmin Vector 2-pedaler så jag fick lite data med mig hem också.
Kändes lite småsegt inledningsvis men när jag kommit igång i Norlingberg så släppte det lite och kändes bättre. Troligtvis så känns det ett snäpp bättre imorgon. Kolhydrat- och vätskeladdning pågår!

Soligt och fint på Gamla fruns väg.

Ca: 6,5 w/kg i Norlingberg gav en tid på 3:38. Min näst bästa tid efter 3:34 och ljusår efter Bleckurs 3:15. Snittpuls 177.
Ca: 5,9 w/kg på Gamla fruns väg gav en tid på 4:22. Min bästa någonsin och bara 1 sekund från Fredrik Ericssons KOM. Snittpuls 174. Ska väl sägas att jag nog bara tagit i riktigt där en eller ett par gånger tidigare.

Ikväll blir det tidigt i säng för att ge kroppen lite extra vila och kanske ta igen mig något efter den gånga nattens knepiga sömn. Nu är det väl bara att hålla benen högt, skaka vad och dricka.... Powerbar till läggdags då.

Garmin-data:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar