Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-08-13

Nytt i livet

Hej!

Vilodag idag, inte direkt något nytt i mitt liv det. Speciellt inte två dagar före tävling. Ni vet; vila - väckning - tävling. Så imorgon blir det väckningspass. Har ordnat med boende i fjällvärlden och imorgon åker jag dit. Känns som om jag blir typ sist till Sälen och att alla andra redan är där. Hur sjukt är inte det där då? Att alla åker upp så långt innan tävlingen. En del åkte ju upp direkt efter Finnmarksturen och andra har åkt upp nu i veckan. Jag såg inte direkt att folk vallfärdade till Ludvika en vecka innan tävlingen?! Själv så funderade jag väl på att åka upp på tävlingsdagens morgon eller om jag skulle sova en natt där. Det är ju alltid skönt att slippa starta med en bilresa i benen och med start klockan 08.00 så är ju varje minut på morgonen värd mycket.
Äntligen en starttid som antagligen passar mig mycket bättre än stora delar av övriga elitfältet!

Transporten till Sälen imorgon är dock inte klar än, men jag har kollat när bussarna går...

Det nya i livet då? Jo, Ebbah har idag börjat på ridskola. Det känns som om hon kan bli fast där. Som hon har längtat! Som ridförälder var man ju tydligen aldrig längre än en halvmeter bort, så det känns som om jag också kommer kunna det där inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar