Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-08-20

Min dag idag

OBS. Jag är inte sponsrad av Byggmax, här är det istället jag som är sponsorn...

Ja, det mesta av tiden går väl åt till att antingen bygga eller handla på Byggmax denna vecka. Ska bli lite skönt när det är klart. Eftersom jag har familj också så byggs det ju inte hela dagarna ändå.

Idag var det ju, som bekant, barnens första skoldag för läsåret och Ebbahs första dag i första klass. Stor dag alltså. Ebbah och Filip ville ha oss med vid skolstarten. Jag och Frida var med Ebbah i nästan en timme och Ronya var med Filip i några minuter. Jag erbjöd mig flera gånger om att följa med Emily också som började åttan idag. Sa att jag kunde komma förbi med Nalle Puh-kex och en festis när jag varit med Ebbah. Tänkte att vi kunde fika tillsammans på någon rast eller så.
Hon sa vänligt men bestämt nej, flera gånger. Inget vidare intresse för sällskap i skolan där inte!

Filip och Ebbah utanför skolgården i morse.

I eftermiddag så har Ebbah och jag varit i stallet och ridit shetlandsponny. Eller tja, det är ju Ebbah som står för ridandet. Jag är bara hästpappa. Hon älskar ju djur å sånt där.

Livet på ridskolan.

Ja, det där var väl lite om min dag det. Hur har er dag sett ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar