Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-07-05

Bilder och Resultat från Mörksuggejakten 2015

Hej vänner!

Vi börjar väl med resultaten. Jag blev 16:e. Är ni intresserade av andra resultat än just mitt så hittar ni här resultat från Mörksuggejakten 2015.
Jag är lite sliten och inte helt nöjd med dagen. En längre berättelse om hur jag blev 16:e och film med alla bevis från tävlingen får ni imorgon istället. Hoppas att ni orkar vänta så länge?!

Mörksuggejakten har lagt upp några bilder från Mörksuggejakten 2015 på sin Facebook-sida.
Via Instagram hittar man också ett gäng bilder via hashtag Mörksuggejakten.

Via Facebook har jag också dessa bilder på mig:
Grinar illa i slutet av startbacken, foto: T. Nordholm

Har hittat en rulle på toppen av Vidablick och på andra bilden så ska jag svänga upp i den branta backen i Nittsjö.

Eva Önnemar levererar i vanlig ordning några fina bilder på mig via e-post:
Jagar tätgruppen efter en dryg mil.

Här är jag med täten vid det klassiska langningsstället längs väg 301.

Här sitter jag bakom en norrman och ser inte direkt ut som någon krigare längre...

1 kommentar:

  1. Jättebra underhållning med bilder o film

    Inge Fröberg
    Rättvik

    SvaraRadera