Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-06-27

Väckningspasset


Hej!

Dagen innan tävling och tillbaka i ganska normala tävlingsförberedelser. Alltså med vilodag-väckningspass-tävling. Vilodag igår och väckningspass idag. Det kändes faktiskt lite segt och stelt sedan tempot i torsdags och för andra gången någonsin så sa min klocka att min återhämtning var "Ganska bra". Den brukar alltid annars bara meddela mig att återhämtningen är "Bra" och den där skillnaden kändes faktiskt. Jag körde ett par 30-sekunders spurter på väg ut mot Bjursås och väl där så körde jag en köttning i Baggbo (5:04).
Hade rak motvind men körde ändå 12 sekunder snabbare upp idag än dagen före Solleröloppet. Får ta med mig det in i morgondagens tävling, att det går åt rätt håll. På väg hem så klämde jag en fyra i medvinden, det kändes givetvis lite bättre. Väckningspass borde väl enbart köras i medvind egentligen? För självförtroendets skull.

Garmin-data

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar