Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-06-27

Låna eller hyra tempohjälm

Hej!

Ibland så behöver jag hjälp av andra för mitt cyklande. Som det här med att låna ett diskhjul för att köra tempo-SM. Att köpa ett eget hjul för en tävling känns ju inte direkt lockande, samtidigt så gör ett diskhjul en enorm skillnad vid just tempolopp. Jag är därför väldigt tacksam att Jonas ville låna ut sitt. Förr så lånade jag också tempohjälm när jag skulle köra tempolopp, men nu har jag en egen Limar Speed Demon genom mitt samarbete med Limar.
En fin hjälm i en storlek som ska passa "alla", 54-61. Själv så har jag väldigt mycket som ska få plats i huvudet så det har ett omfång på ca: 60 centimeter.

Till saken. Det är ju skitdrygt att behöva hitta folk som dels äger rätt prylar och dessutom är villiga att låna ut dom. Så om du vill testa ett tempolopp eller kanske en triathlontävling men saknar en snabb hjälm så kan du få låna min. Den kommer ju ligga säkert i mitt cykelrum till nästa tempolopp dyker upp och dom duggar ju inte direkt tätt.

Jag kanske inte skickar den land och rike runt, men är du i Falun, har någon som är här i krokarna eller om våra vägar möts någonstans så kan vi nog lösa det här. Hör av er till henrikoijer@gmail.com om du vill testa en snabb hjälm!
Dela gärna med dig av inlägget om du känner folk som kanske behöver snabba till sig för något lopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar