Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-06-01

Fortfarande sliten, körde ungdomsträning

Hej hej!

Kroppen är fortfarande rejält sliten sedan i lördags. Idag på förmiddagen så tog Frida en jättelång tupplur på två och en halv timme. Det gjorde mig ingenting för jag passade på att få två egna timmar med bonussömn.
När jag var på väg med Ebbah till hennes träning så var planen att köra något samtidigt som hon tränade. Valet föll på att köra backintervaller. Men bara av att cykla till Lugnet gjorde så att benen avslöjade sig som skräp och skit. Det fanns ingenting i dom. Men istället för att stå där vid samlingsplatsen och grina i en timme över att vara så sliten, så valde jag att hänga på äldsta gruppen på deras träning istället.
Efter att ha hängt med dessa grabbar i ungefär 50 minuter så var jag tvungen att tacka för mig och bege mig tillbaka till fikaplatsen.

Jag hann dit med några sekunders marginal innan Ebbahs röda grupp stormade stället.

Nu ska jag försöka lägga mig i tid i kväll så att jag får sova ordentligt så att den här återhämtningen kan bli klar någon gång. Imorgon lär jag cykla lite mer för att få igång kroppen igen till söndagens Lida Loop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar