Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-05-05

Langningshjälp Billingeracet

Hej på dig!

Om du ska vara i Skövde nu på lördag och kan hålla en flaska likt Lasse på bilden nedan, skulle du kunna hålla ett par flaskor åt mig? Eller du som läser här kanske känner någon som kan hålla i flaskor?

Jag har ju ingen serviceapparat med mig på tävlingarna men undviker helst att köra torr, så jag får hoppas att jag kan få hjälp av någon. Sådant där brukar ju annars kunna lösa sig på plats men det vore ju kul om det finns någon som vill. Skönt också att slippa stå i startfållan och hoppas att det löser sig innan starten går.

Egentligen så skulle jag givetvis uppskatta denna typ av hjälp genom hela Långloppscupen så kan du inte denna tävling men vill hjälpa mig på någon annan deltävling så är jag inte helt omöjlig. Vid vissa lopp kan det vara möjligt att åka med från Falun eller bli upplockad längs vägen till tävlingen också.

Vi hörs, väl!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar