Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-04-29

Lägeskoll

Trist väder på väg hem från jobbet idag.

När jag kollade ut i morse så såg jag att det var blött och grått ute och tog då beslutet att låta cykeln stå hemma idag till förmån för bussen. Ångrade det inte när det såg ut som på bilden ovan när jag var på väg hem igen. Haglet riktigt vräkte ner och det ligger fortfarande kvar ute på gräsmattan som ett tag var helt vit. Har ju ändå tränat tre dagar i rad, så det passade rätt bra att låta benen vila lite.

Anmälde och betalade in mig till Billingeracet idag. Ett av årets favoritlopp! Sista dag att föranmäla sig är idag, så passa på ni också så ses vi i Skövde: http://anmalan.raceweb.se/anmalan.asp?tavid=3

Efter att jag anmält mig så skrev Billingeracet detta på sin Facebook-sida, så himla fint. Finner inte ord. Kul också att någon faktiskt gissade rätt.

Och nu lyckades han tränga sig in i trängseln. Han som i år skall göra en nysatsning på MTB. Han som slogs om segern det...
Posted by Billingeracet on den 29 april 2015


Idag har Cycling Plus rapporterat om att Tobias Ludvigsson ska få köra Giro d'Italia. Svinkul ju! Läs lite mer här: http://www.cyclingplus.se/artiklar/tobias-ludvigsson-klar-for-giro-ditalia/

Nu har jag tagit helg i och med min föräldraledighet på 40%. Har faktiskt bara nio arbetsdagar kvar nu innan jag blir föräldraledig på heltid, ser fram emot det. Mycket.

Imorgon kan jag nog lägga vantarna på min nya MTB, ser fram emot det också. Ska bli kul att börja nöta mer skog och se om känslan sitter kvar någonstans i ryggmärgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar