Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-04-13

Klen i huvudet

Hellre lite träning än ingen träning. Så får jag väl sammanfatta gårkvällens övning på testcykeln. Två kvartar och sedan 3:23 av den sista kvarten. Orkade inte, ville inte. Har gått in för att inte köra mer testcykel nu om det inte är absolut nödfall, utan all träning framöver ska ske utomhus. Igår passade det bara sig inte för annan träning tyvärr. Planen är ju annars att lära kroppen att cykla snabbt på riktigt igen, testcykel är ju bra träning men det är ju ute jag vill vara.

Istället för att softa på dagens pendling så tänker jag nu köra en sådan där 45 minuter lång plåga på väg hem. 165 i snittpuls och 307 i snitteffekt är siffror som ska höjas. Straff ska kroppen ha!

Monterade ett sådant där Out-front fäste till min Garmin Edge 810 igår kväll. På så vis kan min Garmin VIRB Elite sitta stabilt på styrstammen. Bilden är en skärmdump från VIRB-appen som jag har i mobilen. Bra grej för att smidigt se vad kameran ser och för att använda som fjärrkontroll av kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar