Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-03-08

Vasaloppsmorgon


Hej vänner! 

Nu sitter jag vid TV:n och ska följa Vasaloppet. En härlig tradition och varje år önskar jag att jag satsat på längdskidor istället och stod där i elitledet. Jag blir alltid lite nervös inför start och det är så mäktigt att se nästan 16000 skidåkare sticka iväg samtidigt. 
Självklart hoppas jag på svensk seger även om norrmännen varit lite onödigt starka de sista åren. Ska bli högintressant att se hur de mer traditionella åkarna tar sig igenom detta. Sedan så är det givetvis väldigt trist att personliga favoriten Daniel Tynell i dagarna tvingats avsluta sin karriär. Jag är mest intresserad av eliten och ska hålla koll på så många vänner och bekanta som jag kan. 

Nio minuter kvar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar