Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-03-02

Jag ska köra Vätternrundan 2015

Hej!

Så är det. Jag ska åka Vätternrundan, igen. Har ju cyklat den tre gånger tidigare med Conti Test Team (2011-2013) på tiderna 7:12, 7:08 och 7:17. Bestämde mig väl senast att det fick räcka med tider på dryga sju timmar och nästa gång jag cyklar runt Vättern så blir det antingen med bågen rejält spänd, eller en trivsammare tur i något avslappnat gäng. Givetvis så cyklade gänget jag cyklat med i tre år på 6:59 i somras och där hade det ju varit skoj att vara med.

Det kommer inte bli någon trivsam tur i ett avslappnat gäng detta år, men det kommer nog att bli fruktansvärt. Sub-grupp även denna gång alltså, men inte i Conti Test Team. Mer detaljer kommer så småningom. Nu lär jag börja träna!

Foto: Mats Hermansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar