Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-03-30

Ibland behöver man vila

Arkivbild från Ronya.

Min grundplan för denna helg var att köra hårt på lördagen och långt på söndagen. Kollade dock väderprognosen innan och ändrade planen för att slippa cykla långt i snöblandat regn, så jag fick en härlig solskenstur i lördags istället. Igår var alltså planen att köra hårt. Tänkte mig ett försök på 4x4 som ju är så mysigt. Men då jag känt mig lite trött i kroppen på sistone och ungarna turas om att vara sjuka (Filip fick feber igår) så tog jag det säkra före det osäkra och vilade igår.
Fick ändå ihop fem dagars cykling och nio timmar och 10 minuters träning förra veckan, så det blev ju en bra cykelvecka i alla fall.

Den här veckan tänkte jag jobba en(1) dag, nämligen idag. I kväll kollar familjen på semifinal 1 mellan IBF Falun - Mullsjö i innebandyns superliga, imorgon åker vi till Stockholm för att se Sverige - Iran i fotboll och på torsdag så kan det bli Leksand - Malmö om det blir en sista och avgörande match i direktkvalet till SHL.

Sport sport!

1 kommentar: