Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-02

Känguruburgare och innebandy

Känguruburgare.

Igår var det krokodil, idag åt jag istället en känguruburgare efter jobbet. Om ni ska testa någon av dom två så rekommenderar jag kängurun, betydligt mer smak i den än det var i den bleka krokodilen.

Idag har jag vilodag, kände mig faktiskt rätt sliten i framsida lår igår efter träningen. Troligtvis ett resultat av att löphindren stod på ett snabbt parti på banan så det blev bromsande löpning och sånt kan ju sätta sina spår i framsida lår.
Imorgon blir det ett väckningspass till jobbet och sedan kommer familjen dit när det är dags att åka till Stockholm. Ganska så optimalt faktiskt.

I kväll har jag varit på dotterns innebandy, hon började förra torsdagen men då var vi och såg Leksand-Luleå. Kul att dom gillar sport ändå, tycker jag.

Danny Macaskill har släppt en ny video idag som ni kan njuta av nu i kväll:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar