Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-06-04

+ & -

Nattens sömn hamnar verkligen på minussidan:



Å andra sidan så är ju det här självvalt och sedan Ibiza-resan så tycker jag själv att jag har lyckats kombinera dessa idiotnätter med nätter med mer sömn. Det har gått åt rätt håll. Idag ska jag varken lämna eller hämta barn, då brukar jag passa på att gå upp tidigt för att komma till jobbet tidigt för att kunna hinna med mycket men ändå inte behöva komma hem klockan åtta på kvällen.
Idag väljer jag dessutom att cykla till jobbet vilket definitivt hamnar på plussidan.

Med hot om regn och med blöt asfalt så tänkte jag provköra mina regn-prylar idag. Alltid bra att vara förberedd och ha allting inkört när det är skarpt läge. Juni innehåller en hel del kul cykeltävlingar, hoppas att åtminstone någon går i regn.

För att samla lite mer plusenergi så har jag den senaste tiden valt att prioritera allt mer, försöker inte ens göra allt som jag skulle vilja utan fokuserar mer på färre saker. Kvällsträningar har fått strykas flera gånger om för att jag istället valt annat att göra samt att därmed komma i säng i bättre tid.

Nåväl, nu ska jag se till att börja rulla mot jobbet och inte sitta här och spotta ut bokstäver. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar