Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-06-29

Bilder och resultat SM landsväg Kinnekulle 2014

Bilden på min målgång har jag tagit från Tony Carlssons Twitter.

Jag är nöjd med min insats idag. Det kändes väl inte bra någon gång i den där backen men slet mig runt i gruppen som gjorde upp om 30:e plats. Hade blivit 45:a om det inte vore för att jag körde utan chip och blev diskad. Det var inte igår som jag tog mig runt en lång och hård tävling, så det var ett fall framåt.

4 kommentarer:

  1. Nej. Å andra sidan så har SCF strulat så mycket med chiphanteringen att man sagt att drabbade cyklister inte ska straffas. Därav att jag först stod som DQ men nu återfått min 45:e plats.

    SvaraRadera
  2. Förstår inte, startade du MED chip men gick imål utan?

    SvaraRadera
  3. Nej, startade utan, gick i mål utan och hade inget chip där i mellan heller.
    Ingen hindrade mig alltså från att starta utan chip.

    SvaraRadera