Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-05-07

Nytt på bloggen å så

Foto: Valentin Baat

Tjänna tjena!

Som ni kanske ser så har jag nu en ny header på bloggen, fotograf till bilden är Valentin Baat och tävlingen är Jönköpings Varvlopp. Jag har länge känt att det är dags att byta. Dels hade jag tröttnat på bilden, dels ville jag ändra lite och nu har menyn gjort storstilad comeback. Sidan med länkar känns ju lite retro och kul, den skulle nog behöva en översikt. Presentation och Kontakt kan ju alltid vara intressant för nya besökare, under Övrigt skulle jag vilja lägga in en massa saker och under fliken Sponsorer så hittar ni dom som är mina härliga partners. Bara att klicka på en logga så kommer du vidare till deras sida.

Sent igår kväll så körde jag spurter på testcykeln. Inga Vector-pedaler att få några siffror från och inget pass att skriva hem om. Bara 10 spurter. Lite träning är mycket bättre än ingen träning men senare idag hoppas jag få till någonting med mer träningstid än så.

2 kommentarer:

  1. Lägg in "föredrag" här också! Hur man kan boka dig och vad du kan prata om!
    Ditt föredrag du höll i Östersund är något vi relaterar till ofta i diskussioner nu hur vi skall driva ÖCK. Bra konkreta saker!
    Senast igår om att samla seniorer till hösten och planera nästa säsong! Hur vi kan få tävlande ställa upp som funktionärer mm
    Fler klubbar borde bjuda in dig!
    1. Klubbarna (styrelsen) skulle lära sig mer om klubbverksamhet. tips, idéer, tidplanering mm
    2. Du skulle lära dig mer om deras verksamhet som du sedan kan dela vidare. få ett helhetsgrepp över Sveriges klubbverksamhet
    3.Spridningen av erfarenheter skulle i längden skulle vi alla tjäna på.
    Sätt igång!

    SvaraRadera
  2. Snyggt med klungan bakom :)

    SvaraRadera