Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-12-01

Lucka 1: Skoöverdrag, mössa och handskar från GripGrab

Dags för första luckan i årets kalender. Jag har fått in 24 företag som vill göra december lite roligare för er bloggläsare, först ut är GripGrab:
GripGrab är ett danskt företag grundat år 2000 av Kristian, Martin och Björn Kröyer. Företaget designar och utvecklar handskar och accessoarer för cykling och löpning.
Idag tävlar ni om Arctic skoöverdrag, mössan Aviatorcap och Nordic handskar till ett värde av 1297:-.

Dagens frågor följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
1. Arctic skoöverdrag är tillverkade av vattentät neopren, hur många millimeter tjocka är dom?
2. Aviatorcap finns i flera olika storlekar, vilka?
3. Nordic är inte ensam vinterhandske hos GripGrap, hur många modeller av vinterhandskar har dom?

Bästa stället för att leta efter svaren är hos GripGrab.

Regler och villkor för denna tävling:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.