Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-07-16

Två kvartar och en tjuga

Sleeeeten

Inspirerad av Emma Johanssons seger i den första etappen av Internationale Thüringen Rundfahrt begav jag mig ut sent igår kväll, efter att ungarna landat i sina sängar. Efter de högintensiva Strava-intervallerna dagen innan så tänkte jag mysa lite med långa intervaller istället. Till skillnad från Emma så var jag tyvärr långsam med dåliga ben, seg kropp och höll knappt styrfart. Körde fram och tillbaka längs Varpan på mina två första femtonminutersintervaller, den tredje styrde jag upp på Enviksvägen, förlängde den kvarten till tjugo minuter och rullade sedan ur benen via Skuggarvet.

Ikväll blir det Dalacupen på Ingarvet, det blir grejer det.

Såg nu att min tur igår bildade ett hjärta, typ. Hela passet hittar ni här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar