Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-07-24

Cyklat å så

Hämtat ungarna på dagis, varmt idag. Härligt!

På väg från jobbet så var benen fortfarande sega. Hade tänkt köra hårt hela vägen hem men funderade istället på att bara köra hårt i backarna. Kände mig lite för sliten ändå så jag bestämde mig för att köra på från det att jag kommit ut till 293:an till toppen vid tallen, innan det går utför ner till Falun. Det blev ca: 20 minuter halvhårt med hög intensitet sista backen. Inget riktigt bra träningspass, men skönt att cykla ändå.
Barnen hade cyklat till dagis idag så det var bara att svänga förbi och hämta upp dom små liven.
Hade gärna bjudit på Garmin-rutor, men sidan fungerar inte så bra nu. Här är dock cyklingen till jobbet och här är cyklingen hem från jobbet.

Som jag skrev tidigare idag så fanns det kanske fler anledningar till att O'Grady plötsligt beslutade sig för att avsluta karriären. Nu har Stuart O'Grady erkänt EPO-dopning. Men givetvis bara en gång i karriären och detta inför gången då han lämnade det urinprov där man nu hittat EPO.

Nu ska barnen och jag ner till stan för att kolla på cruisingen. Häpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar