Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-02-27

Cha cha bloggen!

Födelsedagen har passerat. Det blev en härlig eftermiddag med familjen som lurade hem mig och som sedan överraskade mig med dukat bord, presenter och tårta. Nu sitter jag här, klockan är sex och det är dags att åka till jobbet igen. Jag tog faktiskt en vilodag igår, fem intervalldagar i rad borde ju följas av en vilodag även om jag inte kan påstå att jag kände mig speciellt sliten. Men var sak har sin tid, igår var det kalas i fokus. Trodde faktiskt inte att jag skulle fastna så för Monark-cyklandet, men det var inte utan att jag kände av viss abstinens under gårdagen. Det måste ha med alla siffror att göra, jag älskar ju siffror och mätbara prestationer. I kväll sitter jag där igen.

Senare i eftermiddag kommer en kul nyhet här på bloggen, på återläsande då! Avslutar med ett par bilder på dessa två sömntutor:
Hej på ett tag!

6 kommentarer:

  1. Det där med sifferknarkande känner man igen. Köpte en Garmin 500 igår och vipps så satt man på cykeln och var tvungen att se vilka siffror man fick på den. Hade trainerroad, Taxc egen dator och Garminen igång. Suck....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan inte bli för mycket av det goda.. :)

      Radera
  2. Vilken underbar sovställning grabben har. Tur barn är så mjuka, jag skulle blivit stel i kroppen i flera decenier.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu var denna bild tagen på kvällen, inte så långt efter att han somnat och jag lyfte upp honom i sängen igen efter fotot. Men visst, det ser inte skönt ut. :)

      Radera