Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-21

Live stream Cyclocross worldcup Tabor 2012

Godmorgon mina persikokärnor!

Idag ska jag: storhandla, hämta barnen i Gävlebro, förhoppningsvis kolla världscupen i cykelcross från tjeckiska Tabor, kanske kolla på innebandy och mysa med mina barn.
Lyckades sova tio timmar i natt, så himla skönt. Spontant kände jag att jag nu kan sova för lite i en vecka till, men sedan kände jag att det är nog lite fel inställning. Eftersom jag lyckats med bedriften att träna fem dagar i rad så kan jag med gott samvete ha en vilodag idag. Banan i Tabor brukar vara snabb, riktigt snabb. Kanske får vi se någon ensam cyklist (typ Van der Haar, Meusen eller Albert) som piper iväg redan i inledningen, eller så blir det nog en stor grupp till avslutande två varven då attackerna blir allvarliga. Gillar ni bunny hop så kan ni med fördel se sändningen i eftermiddag.

För att titta på värlscupen i cyclocross från Tabor så börjar sändningen 14:45 på följande kanaler:
Cyclocross worldcup Tabor live stream
Cyclocross worldcup Tabor live stream
Cyclocross worldcup Tabor live stream
Cyclocross worldcup Tabor live stream

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar