Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-09-25

Nu kör vi!

Bild från i lördags

Nu drar barnen och jag till dagis och jag skarvar givetvis på med en bussresa till jobbet på det. Har faktiskt med mig matlåda idag, annars brukar jag äta ute fem av fem vardagar i veckan. Men nu ni. Det här med att äta lunchbuffé fem dagar i veckan i någon månads tid har visat sig påverka min vikt på ett negativt vis!?
Dessutom kanske man sparar någon krona genom att inte äta ute så ofta?

Senare idag kommer ni få se massor av bilder från Branäs-helgen. I en mapp på skrivbordet ligger 514 bilder och väntar. Men nu måste vi rusa, hej!

1 kommentar:

  1. Sötton! :) Jag har också börjat tvinga mig själv att köra matlåda. Främst för jag spar cash men också för att jag spar på vikten också, buffé är ju en fälla som du säger... Och allt det färskbakade brödet de har...

    SvaraRadera