Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-09-13

Lyckad Strava-attack

Mitt förra personbästa var på 21:13, så det var ju en rätt duktig putsning. Att dessutom få hålla över 40 km/h ensam med linjehojen kändes fräscht. Nu kan jag låta bli Varpan till någon tar mitt rekord, nästa år ska jag åka runt på under 20 minuter.

Viktigast av allt var väl att jag kom hem utan punkteringar. Hade tänkt köpa slang med lång ventil på lunchen, men glömde det så jag fick gå från jobbet till Cykelcentrum med cykelskorna när jag slutat jobbet. Så nu har jag skavsår.
Hade stämt träff i Falun med en som ville visa en potentiell klubblokal efter jobbet också. Såg jättefin ut och den skulle helt klart vara ett lyft från den vi har nu. Tyvärr också ett ganska stort antal hundralappar dyrare än den vi har nu. Men. Vi skulle slippa dela. Få ett fräschare ställe med större potential till att få en aktiv träffpunkt för föreningen. Ah. Dessa val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar