Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-09-12

Imorgon: Strava-attack!

God kvällz mina bloggizar!

Idag är min tredje raka vilodag, förfallet är totalt!
Frun har en härlig kvällsjobbarvecka så när jag slutar jobbet så kan jag inte direkt smita ut på träning och låta barnen sköta sig själva. Därför har träningen inte blivit av, alls. Så, jag har insett att min enda chans att få något tränat är att cykla till och från jobbet. Kommer därför chocka igång kroppen på morgonen imorgon med en STRAVA-attack ut ur stan. När jag sedan åker hem från jobbet så ska jag skarva med en STRAVA-attack runt VarpanAdam Steen varit där och stulit mitt KOM. Det ska bli intressant att se om det går att hålla över 40 med linjehojen runt sjön. Det måste gå.
Strava är ju precis vad en trött småbarnsfarsa behöver för att hålla igång kroppen.

Eftersom jag är riktigt trött idag (somnade på bussen hem...) så ska jag nu lägga mig i sängen med lite chips, kladdkaka och Coca Cola. Blir en kanonkväll det här.

Har fått mejl om att det är dags nu att anmäla sig med snabbgänget runt Vättern. Nästa år siktar vi på under sju timmar. Åååååh.. Vad är det vi ger oss in på!? Förra året kom vi runt på 7:08, det var bra. Men nu ska vi alltså hitta åtta minuter till att hetsa bort. Det kommer bli svettigt.

4 kommentarer:

  1. Låt bli mitt enda KOM på Strava. Jag ska plocka ur tändstiften ur varenda stackars moppe i stan, så att du inte kan pacea bakom någon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så det var så du gjorde alltså...

      Radera
    2. Nej. Jag har väl någon form av skam i kroppen

      Radera