Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-09-27

Högprofil på pendlingen

Idag cyklade jag till jobbet i ett desperat försök att: 1. Få någon cykeltid överhuvudtaget och 2. Bekanta mig med nya crossen. Första cyklingen sedan i söndags och inte kändes det prima ballerina direkt. Hem tänkte jag smyga in mer grus, det borde göra susen för sinnet åtminstone.

Vill inte slita på tävlingsdäcken, så jag rotade fram ett par Revolvrar från vinden där dom legat på lagring sedan förra hösten. Anledningen till att jag inte tävlar med dom är att jag och Adam förstörde fälgarna under förra årets CX-cup. Nu får dom tjänstgöra som reservhjul och idag också som pendlarhjul. Har funderat på att skaffa nya fälgar bara, men vet inte riktigt hur och om jag ska göra något. Hade egentligen tänkt åka kanttrådshjul till jobbet, men hittade inga bra däck där hemma så detta fick duga som nödlösning.
Visst blev hojen fin?

Licenssiffrorna som jag skrev om igår är rättade nu, in och läs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar