Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-09-11

Godmorgonz

Godmorgon världen!
Är på väg till jobbet nu denna tidiga tisdagsmorgon. Helt frivilligt åker jag in så här tidigt, bara för att få mer tid över efter jobbet till familj och andra aktiviteter. I kväll väntar styrelsemöte med Falu CK. Mycket som skall knytas ihop nu efter säsongen samtidigt som nytt skall påbörjas inför nästa år. I samma veva har vi ett årsmöte som kommer allt närmre och dessutom ska vi styra upp cykelcrosstävlingar den 13:e och 14:e oktober.

Jag tycker att det är kul och givande att jobba ideellt, speciellt när det blir mycket. Det är väl bara tiden som ställer till det. Jag vill ju så mycket men det finns inte tillräckligt med timmar på ett dygn för att göra allt superbra. Jag tycker ändå att jag gör mitt bästa, och så mycket mer kan man väl inte begära?

1 kommentar:

  1. hatten av, jag är djupt imponerad av din framfart.vi har själv varit småbarnsföräldrar och det kräver sin man /kvinna att rodda förutom styrelseuppdrag och slikt. respekt!

    SvaraRadera